;

Ahad, Oktober 10, 2010

Pastikan anda tidak terlepas peluang untuk ke Kutub Sittah 2.

Kehangatan Kuttub Sittah semakin dirasai. Jadi, pastikan anda semua tidak melepaskan peluang untuk menyertai program yang sangat besar nilainya ini. Tarikh tutup adalah pada 18 Oktober 2010 yang hanya berbaki 8 hari lagi bermula sekarang.Pastikan anda telah mendaftar kepada unit pendidikan dan pengetahuan cawangan masing-masing.

PMRAM mensasarkan 1000 penyertaan pada kali ini. Sekiranya anda tidak mendaftar diri sebelum tarikh tutup penyertaan, kebarangkalian untuk penyertaan anda diterima sekiranya jumlah penyertaan yang dikehendaki telah mencukupi adalah tipis. Jadi, pastikan anda mendaftarkan diri secepat mungkin.

Penyertaan yang akan diutamakan adalah bagi mereka yang menghantar borang yang telah lengkap beserta dengan bayaran bersama-sama dengan borang. Sekiranya anda hanya menghantar borang tanpa bayaran, maka ia tidak menjadi jaminan untuk penyertaan anda diterima. Jadi, bagi mereka yang telah menghantar borang pastikan disertakan dengan bayaran bersekali dengan borang.

Sila rujuk unit pendidikan dan pengetahuan cawangan masing-masing sesegera mungkin.

Diingatkan juga, kepada unit pendidikan dan pengetahuan cawangan masing-masing, anda bolehlah menyerahkan segala borang beserta bayaran peserta kepada Eksekutif pendaftaran Kutub Sittah PMRAM kali -2, saudara Mohd Syafiq bin Ghani bermula sekarang.

Ayuh, sama-sama kita semarakkan Program Kutub Sittah PMRAM kali kedua bagi tahun 2010. jangan lepaskan peluang untuk bertalaqqi bersama-sama para Masyaikh Al-Azhar yang sentiasa di hati kita semua. Jumpa anda di sana !

Tiada ulasan:

Selamatkan Kutub Sittah

Selamatkan Kutub Sittah

Pimpinan PMRAM

Pimpinan PMRAM

Ayuh Meriahkannya

Ayuh Meriahkannya

Ingin Menjadi Usahawan Berjaya..Klik sini!

Renungan

A song for gaza

Untukmu Palestin!

Pertahankan Hak Kita

Pertahankan Hak Kita

Pertahankan Hak Kita

Pertahankan Hak Kita