;

Ahad, Jun 13, 2010

Siapa yang mengongkong?


Kadang-kadang bagi sesetengah kaum wanita, mereka rasakan mereka bebas untuk berpakaian dan tidak dikongkong. lalu, bagi mereka fesyen hari ini satu kebebasan dan tudung yang labuh, baju atau jubah yang longgar dan menutup aurat itu adalah satu bentuk kongkongan? betul ke?

Hakikatnya, fesyen masa kini itulah merupakan kongkongan..Tanpa kita sedar, kaum Yahudi dan Kuffar telah mengkongkong dan memanipulasikan kaum wanita melalui media.

Sesetengah wanita berkata, mereka tidak mahu diatur kehidupan mereka. Ibu dan bapa yang menyuruh anak mereka menutup aurat dan memakai pakaian yang tidak menjolok mata dikatakan mengongkong dan mengatur kehidupan!

lalu, mereka pun menonton televisyen, internet dan dan akhirnya terpengaruh dengan budaya Barat. maka, mereka memilih untuk mengikutinya dengan alasan itulah kebebasan dan "Hidup ini hanya Sekali..Jadi Enjoylah".

Ungkapan inilah yang boleh membunuh kita. Sedarlah, sebenarnya kehidupan kita hari ini segalanya telah dikawal, dikongkong, dan diatur oleh Yahudi dan Kuffar laknatullah 'Alaih. Kita lebih sanggup ikut telunjuk Kuffar daripada mendengar nasihat ibu dan ayah yang menyedarkan kita dengan perintah Allah S.W.T.. Akhirnya, bila telah terlanjur akibat kelalaian diri sendiri, ibu-bapa juga yang menanggung malu.

Lihatlah kembali gaya hidup anda, fesyen dan sosial kehidupan setelah anda berkata mahu melawan, memboikot Yahudi dan Kuffar laknatullah 'Alaih.

Siapa mengongkong dan mengatur anda sebenarnya...Fikir-fikir dan renung-renungkanlah!

Tiada ulasan:

Selamatkan Kutub Sittah

Selamatkan Kutub Sittah

Pimpinan PMRAM

Pimpinan PMRAM

Ayuh Meriahkannya

Ayuh Meriahkannya

Ingin Menjadi Usahawan Berjaya..Klik sini!

Renungan

A song for gaza

Untukmu Palestin!

Pertahankan Hak Kita

Pertahankan Hak Kita

Pertahankan Hak Kita

Pertahankan Hak Kita